Drengene

Drengene

onsdag den 20. august 2014

Har du ondt i maven skat?

At få et barn der kun har lagt i maven til 35+3, betyder indlæggelse.
Lillebror og jeg har været indlagt siden han blev født i lørdags, og har nu gestationsalderen 36+0 idag. Tænk lige nu skulle jeg gå og nusse maven, og være utålmodig for at ugen efter var baby "færdigbagt".
Nicklas og jeg snakkede om idag at det føles som Milan ikke rigtig er kommet ud endnu. Han er her selvfølgelig, men det føltes som om Milan og jeg er i en anden slags rugemaskine eller mave, og vi venter på han bliver rigtig klar.

Idag blev Milan vejet, og har taget 15 gram på et døgn. Andet ville undre mig, fordi han bliver total stopfodret, med både amning og sonde. Så meget han bliver dårlig :/..
Jeg måtte flippe helt ud, og hyle over for nattesygplejesken, fordi jeg synes jeg overhøre hans signaler, og de ikke lytter til hvad jeg som mor kan se.
Samtidig er jeg bange for at han ikke tager på, og dermed undgår den skide gulsot der truer!!
Jeg blev heldigvis mødt af en super forstående fagperson, der sagde at jeg som mor kender lillebror bedst, og at vi selvfølgelig kunne skrue lidt ned for sonden mængden.
Idag er der kommet svar fra gulsot, det er faldet lidt, med 2 enheder, men ikke vildt hurtigt, så vi ligger stadigvæk på vippen til lysbehandling.. puh. Det ville betyde mindst +2 dages ekstra indlæggelse.
..puh. så både Lillebror og jeg kæmper med lidt ondt i maven..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar