Drengene

Drengene

fredag den 22. august 2014

et skridt frem, to tilbage.

Milan er ved at trappe ud af sonden, desværre har han tabt sig siden.. øv, det er super frusterende, mælken er der, Milan har bare ikke kræfterne til at suge det ud.. selvom de siger der normalt at han taber sig ved sonde udtrapning, kan jeg mærke jeg går i panik indeni, ligeså snart de siger han har tabt sig høre jeg ikke mere.
Men så går jeg glip af alt det gode, at Milan faktisk tisser og har gang i maven som han skal, at han ikke har tabt sig overdrevet, at han er vågnet mere op, og holder temperaturen bedre.
Faktisk er der rigtig mange ting der går godt, det eneste der mangler at gå med os er hans vægt.
Man siger alle kvinder kæmper med vægten på et tidspunkt... jeg havde aldrig troet det var min søns vægt jeg skulle kæmpe med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar