Drengene

Drengene

tirsdag den 3. april 2012

Tigeren har ædt Lillefis.


FØJ en aften! Lillefisen er igang med sit 3. tigerspring (i kan læse om det HER) - og det kan dælme mærkes!
Min  glade/nemme Lillefis der næsten aldrig græder rigtigt, var bund hysterisk i 5 timer igår, og var sur/utilpas resten af tiden :(
Øv ligesom vi havde fundet en god rytme er jeg slået helt tilbage til start(og felter der ikke er på pladen)  - og har måtte blive hjemme fra mødregruppen af bittererfaring om at Lillefisen let bliver overstimuleret når han har tigerspring, hvilket kun forstærker skrigeriet.:(
Jeg trøster mig selv med at det kun er en periode, og at han kan så mange fantastiske ting efter et tigerspring :) fx. er han blevet rigtig god til at gribe ud efter ting, og i det hele taget fundet ud af han har et greb med sine hænder.
Indtil da må farmand og jeg vidst bare hænge i, og sige til os selv at det kun er for en periode at Lillefisen er røget tilbage i vores seng.

tilslut et billede af en af hans få glade stunder i det sidste døgn.



mvh. en træt mor, der har en tiger til afhentning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar