Drengene

Drengene

lørdag den 21. april 2012

Lillefisen på lagersalg



Lillefisen og jeg skulle jo en tur på lagersalg i Århus, men vi skulle ikke bare til lagersalg, vi skulle også til babytræf, med nogen skønherlig kvinder fra min terminsgruppe jeg snart har fulgtes med i et år!
jeg var spændt på at møde dem og deres babyer.
Vi tog hjemme fra 11.30, og jeg kom selvfølgelig afsted i joggingbukser, fordi det igen skulle gå lidt stærkt ud af døren, FED start tænker man så ! ;)
Nå, men vi får kommet med toget, og Lillefisen opføre sig fantastisk selvom han er vågen. Da vi kommer til Århus henter Sif og baby Oskar os på perronen (du kan læse Sif's blog  HER!,), virkelig dejligt da jeg ellers let kan fare vild! 
Vi gik op og stødte på Ditte, og Sia (hendes blog HER!) samt Sille og Noahboah som vi havde mødt i forvejen.
Først gik på cafe, så ungerne kunne se hinanden lidt an, det var virkelig hyggeligt at komme på en cafe hvor børn er mere en velkommende, det burde vi have i Vejle!
Ved lagerslaget viste det sig at være ENORM, nej vent GIGANTISK kø! vi stod nummer 570 i køen! og da vi havde stået i kø i cirka 45 min, spredte rygtet sig om at der ikke var mere drengetøj! fedt, unger skreg og var sultende, så vi hoppede af køen, og over i Bruns galleri, så bare rolig lidt fik vi da shoppet ;)
Kl 19.30, bestemte vi os for at nu måtte vi hellere komme hjem, VILDT som tiden flyver når man er i godt selskab! <3
Vi tog hjem til Sille og Noah hvor vi sov, det hyggeligt som altid!
Her er lidt flashbilleder af mine køb samt drengene, det ærgre mig lidt nu, at vi ikke fik taget et billede af alle ungerne sammen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar