Drengene

Drengene

onsdag den 18. april 2012

Den travleste Lillefis.

Så længe det varede så det sådan ud ;)

''Jeg er da ikke træt mor!''
Lillefisen i hopla ved Farmor
Elias mener også søvn er overvurderet.
Vi har travlt, MEGET travlt, jeg synes Lillefisen og jeg hele tiden fare rundt, det er også derfor der har været lidt stille på bloggen.
I weekenden var vi i IKEA med moster L, vi skulle egentlig bare have lidt små ting til flytningen men fik da fyldt 2 vogne, sådan synes jeg egentlig altid det er med IKEA, godt jeg ikke bo tættere på ;)
Nå, men Lillefisen klarede det hele eksemplarisk, men blev dog lidt gnaven pga. sult til sidst, da det først var klaret faldt han om.. men ikke for længere end 45 min. vi kæmper stadigvæk med at lære Lillefisen at søvn i dagstimerne er en nødvendighed.

Det er egentlig nemt nok og putte ham, det der er det egentlig svære er at få ham til at sove længere end 45 min af gangen, for når man kommer indtil ham efter 45 min, så ser Fisen ud som på billedet ovenover.

Nå men søndagen brugte vi på at gå 6 km op og besøge Lillefisens farmor der netop var kommet hjem fra Egypten. Det var dog ikke med stor begejstring at jeg fik lokket Lillefisens far ud på en gåtur på små 12 km men sundt og lækkert var det.
Mandagen brugte Lillefisen og jeg egentlig hjemme indtil vi skulle om til Lillefisen onkel A og tante R og spise. Det var rigtig hyggeligt at være samlet os søskende, for onkel M og tante J var der nemlig også.
Lillefisen opførte sig som altid eksemplarisk når vi er ude.
Tirsdag gik med mødregruppe og derefter en lang gårtur med Lillefisens ven Elias, så drengene kunne sove lidt.. - Elias var dog ikke så samarbejdsvillig.
Om aften tog vi hen til præstemøde, for nu er det jo lige om lidt d. 29 April, og Lillefis skal døbes!
Idag er heldigvis en slap-af-dag, for Lillefisens mor er ved at være en smule træt.
Torsdag tror jeg måske vi tager smut ud forbi Lillefisens morfar, han beklager sig nemlig over at han ikke har set Lillefisen længe, JEP sådan er det at få børn, så er det ikke længere dig, men dine børn, dine forældre beklager sig over de ikke ser ;)
Nå, men BUMBUM, på fredag skal jeg til Århus og mødes med mine skønherlige veninder, fra min terminsgruppe, og ikke nok med det, så skal vi til lagersalg, gud hvor jeg glæder mig!
Til slut skal vi hjem og sove hos Tristans best homie, Noahboah <3 Det bliver en skøøøn weekend!


- HOV .. Nå ja, så gik den uge jo også ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar