Drengene

Drengene

fredag den 5. december 2014

ugen vi forsøgte ikke at lave ulykker.

Sidst skrev jeg om vores ret fatale uheldige uge. Den kostede økonomisk, med baby alarmer, bil, og telefoner.

Det er sådan lidt som om vores held ingen ende vil tage. (Burde snart vinde i lotto)
Det starter egentlig godt. Mandag morgen, jeg er fuld af overskud, og bestemmer mig for at bekæmpe den bunke af vaske der efterhånden har hobet sig op efter sidste uges strabadser.  Det ligner faktisk lidt små tyske bunker der har invaderet det lille hjem i børkop.
Jeg får samlet sammen, og sat gang i maskinen. Mens jeg sidder der, og tænker, "forfanden hvor er du god og effektiv Nanna!".. så sker det. Vaskemaskinen, der ellers har været trofast og stået model til lidt af hvert, begynder at sige en meget høj pivlyd.  Jeg tør næsten ikke gå derud, jeg bevæger mig derud for at se om noget har sat sig fast under. (Evt. Naboens kat) .. men nej, lyden bliver bare højere og højere, i frygt for reel eksplosionsfare, gør jeg det eneste fornuftige (når man stadig ønsker rent tøj) jeg lukkede døren, og krydsede fingre for at lyden jo nok forsvandt af sig selv.
Det gjorde den bare ikke. Da den endelig stoppede, bestemte jeg mig for at det nok krævede en ny trofast ven.

Det blev til denne lækre samsung, og som i nok kan fornemme på mit ansigt, så ELSKER jeg den. Den kan tage dobbelt så mange kilo, og så er den bare SÅ lydløs.
Så eksplosionsfareren er nu afblæst.




Da jeg mandag købte den, stod jeg og rev mig lidt, med vores held skulle det nok passe bilen eller andet gik i stykker, og så havde jeg brugt pengene på en ny maskine. Hr. Mand forsikrede mig om at nu kunne der da ikke gå mere galt, jeg stemte i, og kørte kortet igennem.(omend lidt sveden)




Tirsdag morgen skete det så......... Ja, det undgåelige, nu ville bilen fanme ikke starte IGEN! Det var helt tydeligt at gamle golfi var helt afladet, på trods af han havde fået et ordentlig skud strøm om fredagen. Øv. Vi bestemte os for nu gad vi ikke være usikre på det gamle batteri, så det kostede nyt batteri til bilen også.
 .... Og så kan  der da ikke komme mere med gamle Golfi.


Onsdag var vidst ganske fredelig, selvom man efterhånden holder vejret.
Torsdag fik vi så hentet dyret, og fjernet de sidste af de tyske bunkers rundt omkring. derudover blev bokseren vejet, og har nu en kampvægt af 6 kg, og 61,5 cm.

Nu står det på weekend, hvor jeg flygter med begge børn, så Hr. mand kan få gamer-lejer med kammeraterne.
ja, du hørte rigtigt, de skal sidde der som en flok ulækre teenanger, og indvadere mit hjem med fladskærme og spillemaskiner, kaste cola og junk ind.


Der kan da vel ingen uheld ske, hvis jeg ikke er hjemme? - håber hytten ikke bliver overbelastet af mandehørm og brænder sammen ;) 




- vi prøver igen at komme igennem weekenden uden flere uheld ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar