Drengene

Drengene

fredag den 21. november 2014

hvordan man runiere sig selv på en uge.

Ja, det skulle jo egentlig have været en afslappet uge. Joh Bokseren skulle vaccineres om mandag, men ellers ikke noget der bød på de store udfordringer for en 2. gangsmor som mig. Troede jeg.

Mandag blev Bokseren vaccineret, og han fik det RIGTIG dårligt, høj feber og utilpas. Og så klynkede han som ellers kun en mand kan det. Jeg tror han var blevet inspireret af både hans far og bror.

Tirsdag var han heldigvis kun en smule utilpas, så vi tog op til svigermutti som havde lavet lækker mad.
Bokseren nægtede at sove, Hr. mand og jeg skiftes til at gå med ham, så halv lunken ellers god mad. Meeen hvae, halv lunken, er jo bedre end halv kold.
Vi fik enormt fede Julekalendere af svigermor, som da kunne få et smil frem på alles læber!

Tirsdag aften sætter jeg mig på min mobil og flækker skærmen.
Onsdag tager vi til kiropraktor med Bokseren, og smider de sidste 300 kr.
Torsdag morgen går bilen i stykker, og nægter at starte!
babyalarmen virker heller ikke længere, og nu er nicklas' telefon også stået af!

- idag skulle jeg aflevere den store i børnehave, og for første gang i halvandet år, så tager jeg cyklen.
Det var sikkert sundt nok, men på ingen måde rart  at ligge dagen ud med at få bekræftigt ens alt for dårlig kondition.



Weekenden står på juletræstræf, vi skal vække julemanden ved vandmøllen, og så skal vi prøve at undgå flere uheld!

- Da jeg skal have nye babyalarmer, så anbefal gerne en! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar