Drengene

Drengene

lørdag den 6. oktober 2012

da Bissen havde bæsse på besøg ;)


 JA, bæsse kalder vi ham nu ikke normalvis men det lød godt.
For en lille uges tid siden var  min far på besøg, altså Bissens morfar. Jeg elsker at se de to sammen. Det betyder enormt meget for mig, da det er Bissens eneste bedsteforældre på min side. Lige nøjagtig der kan jeg godt stadigvæk mærke at det sætter skår i mig at min mor ikke er istand til at deltage ...
Men heldigvis har Bissen en morfar der elsker for 50 bedsteforældre. Jeg synes i skal have lov at nyde de skønne billeder.  

Bissen blev åbenbart lidt chokeret over blitzen, men jeg synes det er et godt billede af morfar, så det skulle med!



Elsker det her billede af de to, det skal helt sikkert i glas og ramme!




''Kommer du med morfar?''




Bissen vil vidst bare gerne køre plysbil uden mors indblanden. 



Får lige lidt kamillethe, til den slemme hoste der nu har varet 5 uger!


nærbillede af min skønne dreng!
-Mor elsker dig!



En fræk Bissen, klar på eventyr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar