Drengene

Drengene

tirsdag den 9. oktober 2012

Nu med bukkehorn og briobane.

Det altså ikke mig der har fået bukkehorn, selvom jeg efterhånden har stanget godt til de læger! Bissen har hostet siden vi kom hjem fra vores indlæggelse sidst i august. Det i sig selv er trættende, det bliver ikke mere sjovt af at man bliver kørt ind i opkast kl 4.30 pga. endnu et hosteanfald der eskalere, mere farverigt ja, men stadigvæk trættende.
Vi har været til ialt 8 undersøgelser hos 6 forskellige læger, jeg skal nemlig sige jer at intelligente læger er en uddødende race.
Lægen vi var ved idag viste umiddelbare tegn på intelligens (jeg skulle ikke forklare hende hvilke steder hun skulle undersøge), og hun fik ham podet, og kom med en foreløbig diagnose, kighoste og meget stærkt forkølet ører.  jo så langt så godt, vi får da heldigvis snart svar fra prøverne. (vi krydser fingre for der findes flere intelligente laboranter)
Jeg selv har været så velsignet med betændelse, det er jo dejligt da alle ved jeg bliver gnaven ved mere end 2 timers søvn i streg. Så er det ikke for at blive knækket ud over, er det jo godt man kan få tiden til at gå med at tisse. Det beklagede jeg mig så over til en person (A) som havde gode helseråd! - bukkehorn skulle være vejen frem. først forstillede jeg mig at jeg skulle koge fong af et horn og drikke det, men det er altså bare frø.
Jeg håber at bukkens horn/frø kan kurre mig, for lægen (en af de mindre intelligente) kæmpe med at få betændelsen ud af kroppen.


det er bare skide godt med pandekager når man er klattet!

Når ja, det var da den famøse briobane vi kom fra, ja farmor har fundet fars gamle briobane frem, og det er der en vis nostalgi i! - jeg glædet mig sådan til Bissen skulle få glæde af den, for alt hans legetøj keder ham efterhånden. Bissen virker dog til at holde fast i plysbilen, hvilket glæder far for så har han jo briobanen helt for sig selv.

Stort kram og god karma til jer alle!

Nedkradset af Muff

Ingen kommentarer:

Send en kommentar