Drengene

Drengene

søndag den 5. august 2012

muff - nu som skriveand!

Jeg har siden Bisen var en 3 uger gået og skrevet ''små'' fortællinger, børnefortællinger vel og mærket. Da jeg mødtes med en gammel veninde her den anden dag spurgte hun om hun måtte se dem .. jeg var ikke meget for det, da jeg stadigvæk kæmper med en vis flovhed over min skriverier pga. min ordblindhed.. og når ja forlegenhed.
Hun fik lov at læse en 3 stykker og var meget imponeret (hun arbejder på gyldendals) .. og opfordrede mig kraftigt til at få ren skrevet samt samlet nogen flere, nu har jeg så deadline til 1. oktober, og så ville hun præsentere det på sin arbejdsplads :) .. jeg sætter ikke næsen op efter nået som helst, men det kunne da være sjovt at få udgivet en bog..

Så er nu gået i skrivemode! .. hold øje med "Boah & Bissen - på en farlig færden".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar