Drengene

Drengene

lørdag den 16. juni 2012

Lillefisen går undercover!

eller under cover og under cover .. men Lillefisens' far og jeg har i hvert fald bestemt os for at låse bloggen, det skyldes at vi gerne vil kunne styre hvem der læser bloggen.

Der har været MEGET stille på bloggen efter vi er flyttet, men det er altså fordi vi først har fået internet idag!
Ja, det lyder utroligt men jeg har faktisk klaret mig uden tv og net i snart en måned.

Idag har vi haft en rigtig dejlig dag, Lillefisens' far og jeg er næsten lige blevet 20 begge to, så vi holdte kææææææææmpe fest, eller det vil sige at Fisens bedsteforældre , faster, moster + onkel A&G var her.
Det var super hyggeligt især fordi vi ikke rigtig har set nogen af dem siden dåben.
Det var en dejlig dag, g jeg tror Fisen fik sørget for alle hans bedsteforældre fik lange abearme, den nye yndlings beskæftigelse er nemlig at hoppe! og når nu man er født uden balancenerve er det jo en fordel at blive holdt ;) - så var det godt Fisen havde charmen iorden, og fik bedsteforældrene til at holde på skift!
Jeg har desværre ikke nogle billeder fra idag, jeg åber dog at få lidt af  Fisens morfar her en af dagene, så i må nøjes med et ældre billede :)

Knus fra Lillefisen&Muff

3 kommentarer:

  1. Dejligt, at der nu kommer liv i bloggen igen - har savnet dine input :-)

    SvarSlet
  2. du kan også tro jeg har glædet mig til at få gang i den igen ;)

    SvarSlet