Drengene

Drengene

fredag den 22. juni 2012

Fisen skal hjem til Århus.


PUUUUUUHA den møg vaccine rev godt nok tænder ud, hen på eftermiddagen/aften fik Fisen en kæmpe stigning i sin feber meget hurtigt, han var simpelthen så pyller og sur! Han havde det godt nok skidt og med en feber på 39,8 røg han i mors og fars seng at sove.
Vi havde en møg nat, eller rettere Fisen og jeg havde en møg nat for far sov trygt fra det hele, hver 1,5 time vågnede Fisen op i et skrig og tog så 45 min at få til at sove igen.
Både Onsdag og  torsdag var han småt spisende, det er først rigtig kommet igen idag da der blev serveret nyt og spændene grød. GODT at der er længe til den næste vaccine så mor her kan nå at glemme hvordan det er, for moderhjertet har svært ved at bære det.

NÅ, men til den gode nyhed! Vi skal hjem til Århus, eller hjem .. vores hjem er jo i Børkop, men vores andet hjem Fisen og jeg ;) .. Vi skal op til Boahmissen, Sille og Mikkel, og når ja så far fået lov at komme med! :D
Jeg er simpelthen blevet så glad for Århus, det er nok at en del af alle de dejlig mennesker der fylder så meget i Fisens og mit liv kommer deroppe fra.
Sille er blevet en fantastisk veninde for mig som jeg deler alt med, og drengene, ja de har bare allerede nu så meget glæde af hinanden.
Jeg føler mig utrolig velsignet over at vi har så mange dejlig mennesker omkring os som vi deler og fylder vores liv med! - et stort knus til jer alle, også jer der gemmer jer bag skærmene! <3

Nu vil jeg pakke færdig! - God weekend til jer alle fra:
                                                               Lillefisen&Muff.

2 kommentarer: