Drengene

Drengene

torsdag den 23. maj 2013

Om at være sommer/festival klar. - og sif får kanel :D

Sommeren er ved at være sådan endelig og fast over os! - Det satser vi i hvert fald på, for imorgen skal Bissens far og jeg på vores ''voksenferie'' - Jelling musik Festival - www.Jellingmusikfestival.dk, der er en masse fede numre især lørdag som vi glæder os rigtig meget til. Nephew er jo også vores mit og Nicklas' fælles band, det glæder jeg mig meget til vi skal opleve sammen.
Det siger sig selv at Bissen selvfølgelig ikke skal med på sådan en ''voksenferie'', så han skal være hos hans dejlige famse <3 - Det er dejligt hun gider, og jeg er overbevist om at de to nok skal have en fantastisk mini-ferie. - Ingen tvivl skal herske om det er mig det er sværest for.
Jeg ved vi alle får et par gode sommerminder, som jeg selvfølgelig nok skal dele billeder af med jer bagefter. Indtil videre må i nøjes lidt med billeder fra den tid der er gået siden sidst jeg skrev <3
Sommerklar bis, i sidst nye smarte sommertøj.

fra Sif's 25 års fødselsdag i århus, dejlige damer! <3

Min mænd <3
Sif efter en omgang velfortjent kanel! :D

Ungerne, Nicklas, Susie og jeg har spist sammen, herefter stod den
på fælles bad (dog minus caroline)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar