Drengene

Drengene

fredag den 6. juli 2012

UDBRYDER KONGEN OG SOMMERVEJR

 nyder det gode vejr udenfor, det her blev også ugen hvor fisen for første gang følte græs.
 Fisen der sidder op i barnevognen efter en tur hjemme ved Sebastian.
BEMÆRK! Fisen har fået barnevognssele på, fordi udbryder kongen lå med et ben ude af barnevognen i starten af ugen ;)



Zuka nyder også det gode vejr. <3
Fisen/Bisen og jeg har haft en ganske afslappet uge hvor vi har gået mange tur i barnevognen, det nyeste nye er nemlig at sidde op i barnevognen, hold nu maule hvor tiden går stærkt, nogen kan måske huske at jeg en gang i feb-marts tror jeg, at jeg var ude på en gåtur med min veninde Line og hendes søn Elias hvor han sad op i barnevognen, kan huske at jeg tænkte Elias var så stor i forhold til Fisen, men se hvor stærkt tiden er gået.
Ellers har vi været hjemme ved Sebastian at lege (jeg har ikke noget billede da jeg ikke har spurgt sebastians mor om lov) Sebastian er Fisen nye rigtige gode kammerat. Susie (Sebastians mor) og jeg sørger for de ser hinanden et par gange i ugen, for hvis jeg kommer ind på den nye uddannelse skal Susie passe Fisen 3. fredage fra 9-12.30 cirka, mens jeg passer min skole.
Angående det, har jeg lige været inde på digitalpladsanvisning og tjekke, Fisen står nu nummer 7 til sin vuggestueplads! - vi lagde ud som nr. 37! det bliver så godt for ham, det er virkelig god og næsten helt ny integreret institution.
Vi havde mødregruppen på besøg her igår, Fisen mor synes det var en smule stressende og havde fist rundt dagen i forvejen og gjort rent samt bagt, men hvorfor gør man egentlig det? - jeg kender jo de herlig kvinder og ved at de også er mødre, og at nullermændene ikke altid kommer i første række ;) .. måtte sgu grine lidt af mig selv bagefter. jeg er stadigvæk perfektionist til fingre spidserne. :)
Vi fik i øvrigt en mega lækker kage, det var som en stor chokolade brownie  med hindbær indeni, MUMS ;) ..
Imorgen skal vi være sammen med Fisens farmor og grille, jeg glæder mig allerede meget.

God weekend fra Lillefisen & Muff.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar