Drengene

Drengene

fredag den 23. marts 2012

Lillefis' første tur i svømmeren.

Lillefisens første badeble, på trods af den er et nummer

for stor, så se den lige i forhold til en almindelig tandbørste!
Udbrændt Lillefis!
Ja, nu skulle det endelig være, vi har jo måtte vente med at tage afsted indtil jeg blev godkendt af lægen til 8ugers undersøgelsen, for Lillefis' far var nemlig ikke vild med at skulle gøre det selv.
Men som altid er der noget der går galt og det her var ingen undtagelse.
Vi lagde ud med at vi havde en rigtig skidt nat hvor jeg var oppe MANGE gange fordi Lillefis havde voldsomt ondt i maven :(
Endelig faldt han til ro kl. 05.30, men holdte dog fast i sin rytme og stod op kl. 07.15! zZzzZZz..
Nå, men Lillefis kom op og fik leget lidt, han gik kold og fik en en times tid på øjet inden vi skulle afsted, og STRESS, jeg havde glemt at købe blebadebukser, hvor er det typisk!
Skyndte mig at fodre Lillefisen af, og kaste alle mulig ting ned i vores pusletaske, som jeg var overbevist om ville blive nødvendigt! (hvilket 80% ikke blev!)
Fik slæbet det hele ned i kælderen, Lillefis i barnevognen, lukke kælderrum, slæbe barnevognen op, og LØBE i føtex.efter blebadebukser! .. og så kom den egentlig krise.. de havde dem kun fra 7-10 kg! Lillefis vejede 5,5kg først i måneden! .. pga. tidspres røg den i vognen og op til kassen, hvor selvfølgelig HELE vejles pensionisthold havde bestemt sig for at skulle handle ind!! argh .. trippe trippe .. fik betalt og havde nu 7 min. før holdet startede, og vi skulle altså også klæde om og gå de knap 1,5 km! .. det må haveværet et køn syn da jeg kom løbende med barnevognen! :D
Da vi ankom fik jeg lynhurtigt afklædt både Lillefis og jeg, og vi skyndte os ind, kun 3 min. forsinket! god start på et helt nyt hold! - det er bare typisk mig efter jeg er kommet på barsel, det er umuligt for mig at overholde et tidspunkt.
Nå, men vi fik nydt det i 30 min, hvor Lillefis var total væk i alle indtrykkene, og slet ikke til at få kontakt med! Men han nød det, det var tydeligt at se! :)
-ville gerne have delt et billede på bloggen, men det er lidt svært når man er afsted alene, så i stedet for kommer der her et billede af en meget udbrændt Lillefis, der faldt i søvn før mor nåede at lukke barnevognen.
Nu er vi kommet hjem, og Lillefisen sover stadigvæk!
Jeg vil begynde at pakke til vi skal passe Lillefisens farmors hus, det bliver super hyggeligt! vi skal rigtig nyde at der er have! noget vi virkelig mangler her.
- Mon ikke der bliver tid til at Lillefisens far og jeg kan komme ud og rulle en tur på rulleskøjter, så kan Lillefis nemlig underholde faster imens.

God weekend til jer, fra Lillefisen og Muff!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar